خرید تابستانی سپاهان به آلومینیوم اراک رفت
فارس
|
ورزشی
|
یکشنبه، 15 دی 1398 - 16:37
باشگاه دسته اولی آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات زمستانی، یک مهاجم جوان را به خدمت گرفت.
باشگاه دسته اولی آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات زمستانی، یک مهاجم جوان را به خدمت گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، ابوالفضل بابادی عکاشه بازیکن نیم فصل اول سپاهان اصفهان باحضور در دفتر مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک رسمابه این تیم پیوست.
این مهاجم اصفهانی و 21ساله سابقه حضور درتیم فوتبال اروند خرمشهر را نیز دارد.
انتهای پیام/