خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مشکل نصبیات واحد مسکن مهر پردیس برطرف شد/ ترخیص ۳۶ موتور گیربکس آسانسور از گمرک

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | دوشنبه، 24 دی 1397 - 11:05
هدایت، گفت: مشکل تحویل نصبیات پروژه‌های مسکن مهر پردیس در فاز ۸ و ۱۱ برطرف شد.
متقاضيان،عمران،آسانسور،مهر،تحويل،مسكن،پرديس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس مطرح کرد؛
به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در حاشیه نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهر در جمع خبرنگاران از تعیین تکلیف پروژه‌های افتتاح شده در شهر پردیس خبر داد و گفت: بسیاری از پروژه‌ها آماده تحویل به متقاضیان بود، اما این پروژه‌ها به دلیل مشکل تحویل نصبیات از جمله پکیج، رادیاتور و آسانسور امکان بهره‌برداری نداشتند که با پیگیری‌های انجام شده مشکل واحدهای مسکن مهر فاز‌های ۸ و ۱۱ برطرف شد.
وی ادامه داد: ۳۶ موتور گیربکس آسانسور از گمرک ترخیص شده و تا پایان امسال مسئله آسانسور در این بلوک‌ها برطرف می‌شود.
هدایت گفت: نگرانی متقاضیان از تحویل نصبیات واحدها باعث کُند شدن پیشرفت فیزیکی کار می‌شود و ما از آنها درخواست می‌کنیم که به مسئولان پردیس اعتماد کنند و به ما فرصت بدهند تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم هرچه سریعتر واحدهای آنها را تحویل دهیم.
وی اظهار کرد: چهار هزار واحد مسکن مهر در فاز ۸ ساخته خواهد شد و ما عملیات ساخت واحدهای مسکن مهر را که متقاضیان بعد از بسته شدن سایت ثبت‌نام کرده و آورده خود را پرداخت کرده‌اند را شروع می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس در پایان گفت: سازنده این چهار هزار واحد مسکن مهر جدید، پیمانکاران موفق فاز ۷ بودند تا مشکلی در روند اجرای کار ایجاد نشود.
انتهای پیام/