خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توزیع ۳۶۰۰ تن ذرت و سویا بین دامداران و مرغداران سیستان وبلوچستان

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 24 دی 1397 - 11:00
زاهدان - سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان گفت: شرکت پشتیبانی امور دام ۳۶۰۰ تن ذرت و سویا بین دامداران و مرغداران سیستان و بلوچستان توزیع می‌کند.
مرغداران،دام،ذرت،سيستان،تن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، حسن خمر اظهار داشت: شرکت پشتیبانی امور دام ۳۶۰۰تن ذرت و سویا بین دامداران و مرغداران سیستان و بلوچستان توزیع می‌کند.
وی افزود: در قالب برنامه‌های حمایتی از تولیدکنندگان به تشکل ها و تولید کنندگان بخش دام و طیور سیستان وبلوچستان ۳۶۰۰تن نهاده دامی ذرت و سویا در سطح استان توزیع می شود.
سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۳ هزار و۹۰۰ تن نهاده دامی شامل ۵۰۴۰ تن جو، ۷۳۰۰ تن ذرت و۱۵۶۰ تن سویا بین دامداران و مرغداران سیستان وبلوچستان توزیع شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی و کاهش تولید علوفه در استان با هدف حمایت از تولید وتولیدکنندگان از طریق شرکت پشتیبانی امور دام کشور نهاده های دامی تامین و به صورت یارانه دار و با قمیت هر کیلو ذرت ۱۳۵۰۰ ریال وسویا به قیمت هرکیلو۲۴۵۰۰ ریال به مرغداران و دامداران درب شرکت تحویل می‌شود.