خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال قرارداد خود را فسخ کرد

ایسنا | ورزشی | چهارشنبه، 11 دی 1398 - 00:50
دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران که پس از یک سال و نیم به لیگ ایران برگشته بود قرارداد خود را با تیم سن ایچ ساوه فسخ کرد.
تيم،ايچ،سن،نظري

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران که پس از یک سال و نیم به لیگ ایران برگشته بود قرارداد خود را با تیم سن ایچ ساوه فسخ کرد.
به گزارش ایسنا، تیم فوتسال سن ایچ ساوه برای تقویت خود در نیم فصل دوم با مصطفی نظری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال قرارداد منعقد کرد.
نظری که پس از انحلال تیم تاسیسات دریایی راهی لیگ اندونزی شده بود و در تیم واموس توپ می‌زد پس از یک سال و نیم به لیگ ایران برگشت و با پیراهن تیم سن ایچ به میدان رفت.
نظری اما پس از انجام ۵ بازی برای سن ایچ، در ترکیب این تیم به میدان نرفت.
ظاهرا اختلافاتی که در مفاد قرارداد این بازیکن با باشگاه سن ایچ به وجود آمده بود باعث شد تا در نهایت نظری قرارداد خود را با این تیم فسخ کند.
انتهای پیام