مثلث ناشناخته موفقیت در اینترنت
یادگیری سئو بدون دانستن پیش نیازهای آن یکی از اشتباهاتی است که افراد زیادی از روی عدم آگاهی انجام میدهند. در مقاله پیش رو مسیر منطقی و واقعی یادگیری سئو برای شما ترسیم میشود تا بتوانید به درستی با حقایق نادیده گرفته شده مسیر یادگیری سئو آشنا شوید.

بدون نیاز به دانش قبلی، سئو را یک هفتهای یاد بگیرید!» قدم اول را اشتباه برمیدارند و این کار باعث میشود که در آینده با مشکلات و هزینههای جبران ناپذیر زیادی روبرو شوند.
اگر شما جز افرادی هستید که تصمیم گرفتید به جای برون سپاری خدمات سئو، خودتان به یک سئوکار حرفهای تبدیل شوید، این مقاله برای شما نوشته شده.
در این جا میکوشیم تا مسیر منطقی و واقعی یادگیری سئو را برای شما ترسیم کنیم تا بتوانید به درستی با حقایق نادیده گرفته شده و بعضاً تلخ مسیر یادگیری یکی از اشتباهاتی که افراد زیادی از روی عدم آگاهی انجام میدهند، یادگیری سئو بدون دانستن پیش نیازهای آن است.
این افراد معمولاً کسانی هستند که با شنیدن تبلیغاتی مثل «» قدم اول را اشتباه برمیدارند و این کار باعث میشود که در آینده با مشکلات و هزینههای جبران ناپذیر زیادی روبرو شوند.اگر شما جز افرادی هستید که تصمیم گرفتید به جای برون سپاری خدمات سئو، خودتان به یک سئوکار حرفهای تبدیل شوید، این مقاله برای شما نوشته شده.
در این جا میکوشیم تا مسیر منطقی و واقعی یادگیری سئو را برای شما ترسیم کنیم تا بتوانید به درستی با حقایق نادیده گرفته شده و بعضاً تلخ مسیر یادگیری سئو آشنا شوید.
یادگیری سئو همیشه از خودِ سئو شروع نمیشود!
موفقیت در سئو نیازمند زمان و تلاش بسیار است، ولی دست یابی به آن پایداری بالایی خواهد داشت و تا مدتها به یکی از مهمترین مجراهای بازاریابی شما تبدیل خواهد شد.
برای رسیدن به این نقطه باید استانداردها و اصول سئو را به درستی بشناسیم.
اما اولین قدم برای سئوکار شدن، سئو کار شدن نیست!
برای اینکه بتوانید نسبت به کسانی که در این حوزه فعالیت میکنند، حرفی برای گفتن داشته باشید، بهتر است علاوه بر اصول و مبانی سئو، در زمینههای دیگر هم مهارتهای خود را قوی کنید؛ یکی از این زمینهها تولید و بازاریابی محتواست.
موفقیت در سئو نیازمند زمان و تلاش بسیار است، ولی دست یابی به آن پایداری بالایی خواهد داشت و تا مدتها به یکی از مهمترین مجراهای بازاریابی شما تبدیل خواهد شد.
برای رسیدن به این نقطه باید استانداردها و اصول سئو را به درستی بشناسیم.اما اولین قدم برای سئوکار شدن، سئو کار شدن نیست!
برای اینکه بتوانید نسبت به کسانی که در این حوزه فعالیت میکنند، حرفی برای گفتن داشته باشید، بهتر است علاوه بر اصول و مبانی سئو، در زمینههای دیگر هم مهارتهای خود را قوی کنید؛ یکی از این زمینهها تولید و بازاریابی محتواست.
آموزش تولید محتوا، برگ برنده یک سئوکار حرفهای
اگر میخواهید وارد حوزه سئو شوید، پس باید برادر ناتنی سئو، یعنی محتوانویسی را هم در کنار آن یاد بگیرید.
در واقع سئو ابزاری برای اجرای درست محتواست.
برای اینکه در کنار سئو، محتوا نویس خوبی شوید، ۲ راه دارید:
۱.
در کارگاههای آموزش تولید محتوا شرکت کنید
۲.
خودتان با خواندن مقالات و منابع خارجی، تولید محتوا را یاد بگیرید.
هر کدام از این روش ها، مزایا و معایب خاص خودش را دارد.
در روش اول مزیت مهمی که وجود دارد این است که یک مسیر صفر تا صدی برای یادگیری بازاریابی محتوایی برای شما مشخص شده و دیگر نیازی نیست با تحقیق و آزمون و خطا این مسیر را پیدا کنید.
البته تعداد کارگاهها و دورههای آموزش تولید محتوا حالا دیگر سر به فلک کشیده، ولی شما میتوانید با جستجوی عبارت آموزش تولید محتوا در گوگل، لیستی از بهترین آنها در صفحه اول نتایج را مشاهده کنید.
به خاطر داشته باشید تنها در کارگاههایی شرکت کنید که در کنار آموزش روشهای تولید محتوا، در مورد استراتژی سئو محتوا هم سرفصلهای کاربردی داشته باشد چراکه تولید محتوا بدون استراتژی اصولی نتیجه بخش نیست و شما را به هدف نمیرساند.
اگر راه دوم را انتخاب کردید، بدانید که مسیر پر فراز و نشیبی در انتظار شماست.
این نکته را به یاد داشته باشید که سئو مانند یک واحد درس دانشگاهی نیست که بتوانید با خواندن و مطالعه، آن را فرا بگیرید.
برای حرفهای شدن در سئو، باید وارد عمل شوید و طعمِ شیرین چالش موجود در پروژههای مختلف سئو را بچشید.
برای شروع پیشنهاد میکنیم مطالعه کتاب سئو برای همیشه را در صدر لیست کارهای خود قرار دهید.
اگر میخواهید وارد حوزه سئو شوید، پس باید برادر ناتنی سئو، یعنی محتوانویسی را هم در کنار آن یاد بگیرید.
در واقع سئو ابزاری برای اجرای درست محتواست.
برای اینکه در کنار سئو، محتوا نویس خوبی شوید، ۲ راه دارید:۱.
در کارگاههای آموزش تولید محتوا شرکت کنید۲.
خودتان با خواندن مقالات و منابع خارجی، تولید محتوا را یاد بگیرید.هر کدام از این روش ها، مزایا و معایب خاص خودش را دارد.
در روش اول مزیت مهمی که وجود دارد این است که یک مسیر صفر تا صدی برای یادگیری بازاریابی محتوایی برای شما مشخص شده و دیگر نیازی نیست با تحقیق و آزمون و خطا این مسیر را پیدا کنید.
البته تعداد کارگاهها و دورههای آموزش تولید محتوا حالا دیگر سر به فلک کشیده، ولی شما میتوانید با جستجوی عبارت آموزش تولید محتوا در گوگل، لیستی از بهترین آنها در صفحه اول نتایج را مشاهده کنید.به خاطر داشته باشید تنها در کارگاههایی شرکت کنید که در کنار آموزش روشهای تولید محتوا، در مورد استراتژی سئو محتوا هم سرفصلهای کاربردی داشته باشد چراکه تولید محتوا بدون استراتژی اصولی نتیجه بخش نیست و شما را به هدف نمیرساند.اگر راه دوم را انتخاب کردید، بدانید که مسیر پر فراز و نشیبی در انتظار شماست.
این نکته را به یاد داشته باشید که سئو مانند یک واحد درس دانشگاهی نیست که بتوانید با خواندن و مطالعه، آن را فرا بگیرید.
برای حرفهای شدن در سئو، باید وارد عمل شوید و طعمِ شیرین چالش موجود در پروژههای مختلف سئو را بچشید.
برای شروع پیشنهاد میکنیم مطالعه کتاب سئو برای همیشه را در صدر لیست کارهای خود قرار دهید.